ثبت نام در چت جی پی تی (ChatGPT)

نحوه ثبت نام و ورود به اکانت ChatGPT

در حال حاضر چت جی پی تی (ChatGPT) بصورت رایگان از طریق ثبت نام برای همگان در دسترس قرار دارد البته نه برای کاربران داخل ایران.

کاربران داخل ایران به جهت اینکه شماره تلفن همراه آنها با پیش شماره ایران شروع میشود در حال حاضر به علت تحریم ها امکان ثبت نام ندارند مگر اینکه به شماره همراه متعلق به کشور های دیگر یا به شماره های مجازی دسترسی داشته باشند و یا اینکه اکانت وریفای شده چت جی بی تی را خریداری کرده باشند، همچنین برای باز کردن صفحه ChatGPT در سایت اصلی آن یعنی OpenAI نیاز به نرم افزار تغییر آی پی دارند.

شروع استفاده از چت جی پی تی

برای شروع به استفاده از Chat GPT باید به وب‌سایت OpenAI و صفحه مربوط به ChatGPT برویم و روی گزینه Try ChatGPT کلیک کنیم.

 

اگر قبل از این اکانتی در سایت OpenAI نساخته‌اید، باید در این مرحله ثبت‌نام کنید و اگر قبلاً ثبت‌نام کرده‌اید و یا اینکه اکانت ChatGPT را خریداری کردید، لازم است پیش از اینکه بتوانید از ChatGPT استفاده کنید، وارد حساب کاربری خود در OpenAI شوید.

 

 

برای ورود به حساب باید گزینه Log in و برای ثبت‌نام هم لازم است دکمه Sign Up را بزنید.

برای استفاده از Chat GPT تنها کافی است که بصورت محاوره ای با آن شروع به گفتگو نمایید.

گروه OpenAI چت جی پی تی را به صورت عمومی و همگانی در دسترس قرار داده است و امکان استفاده رایگان از ChatGPT هم وجود دارد البته برای استفاده کاملتر از آن باید (مثل دسترسی به API برنامه و سرعت بیشتر) بمانند تصویرساز هوش مصنوعی DALL-E 2 مبلغی پرداخت کرد. ابزارهای هوش مصنوعی GPT3 و DALL-E 2 از محصولات مشهور OpenAI به حساب می‌آیند که بسیار بر سر زبان‌ها افتاده‌اند.

برای دسترسی مستقیم به چت جی پی تی می‌توان از نشانی chat.openai.com استفاده کرد. با وارد کردن این نشانی در مرورگر، محیط گفتگوی ChatGPT باز می‌شود که تصویر آن در ادامه آمده است.

در پایین صفحه، یک کادر برای وارد کردن متن و گفتگو وجود دارد که در آنجا می‌توانید شروع به نوشتن پیام‌هایتان بکنید.

همچنین به تازگی ChatGPT از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نتایج و پاسخ‌ها را به زبان فارسی ارائه دهد.

خرید اکانت chatgpt

در صورت تمایل برای خرید اکانت openai یا به عبارتی خرید اکانت chatgpt برای تسریع در استفاده از خدمات آن میتوانید اکانت چت جی پی تی را از سایت chatgptfarsi.ir خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.8]
آرش کریم دوست
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *